شرکت کی پلاس پارس (تولید کننده صفحات روکش دار گچی) در نظر دارد برای مهندسی، تامین تجهیزات، نصب، اجرا و راه اندازی نیروگاه فتوولتائیک 2 مگاواتی بر روی بام واحد صنعتی خود واقع در استان تهران، نسبت به شناسایی و ارزیابی پیمانکاران واجد صلاحیت و سپس برگزاری مناقصه اقدام می نماید.

این شرکت در مرحله اول با کمک انجمن ساتکا اقدام به ارزیابی عمومی شرکت های متقاضی می نماید. لذا انتشار فراخوان ارزیابی، دریافت فایل ها، اسناد و مدارک شرکت ها، و ارزیابی مدارک شرکت ها از طریق انجمن سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات انرژی های تجدیدپذیر (ساتکا) و مطابق با دستور العمل پیوست انجام خواهد شد.

  • تاریخ انتشار فراخوان ارزیابی 28/06/1402 می­باشد.
  • مهلت ارسال مدارک ارزیابی کیفی به این انجمن روز دوشنبه مورخ 10/07/1402 می باشد.

در صورت تمایل به حضور در ارزیابی فوق، لطفا دستور فرمایید مدارک و مستندات مورد نیاز (مطابق با فایل و دستورالعمل پیوست) ممهور به مهر و امضای صاحبان امضای مجاز، بصورت الکترونیکی (مطابق به با فولدر بندی پیوست) به آدرس ایمیل بخش ارزیابی انجمن ساتکا و بصورت فیزیکی به آدرس دبیرخانه انجمن (آدرس زیر) ارسال شود. در صورت نیاز به دریافت مدارک تکمیلی، مراتب به اطلاع شرکت ها خواهد رسید.

  • تلفن بخش ارزیابی انجمن ساتکا: 09373233417 و   09021112358
  • آدرس ایمیل بخش ارزیابی انجمن ساتکا برای ارسال مدارک: [email protected]
  • آدرس دبیرخانه انجمن ساتکا برای ارسال مدارک: تهران، خیابان آزادی، روبروی تقاطع دکتر قریب، پلاک 134، سرای نوآوری قریب، طبقه سوم، انجمن ساتکا

لیست فایلهای ارزیابی:

– دستورالعمل ارزیابی پیمانکاران نیروگاه های فتوولتائیک بزرگ مقیاس (برای صنایع): فایل دستورالعمل که به عنوان مرجع اصلی است.
– فایل اکسل ارزیابی پیمانکاران نیروگاه های فتوولتائیک بزرگ مقیاس برای صنایع: این فایل یکی از مدارک اصلی است و باید توسط شرکتها تکمیل شود و به همین صورت فایل اکسل به انجمن ساتکا ارسال گردد.
– لیست مدارک مورد نیاز ارزیابی: این لیست از متن دستورالعمل تهیه شده است تا شرکتها چک لیستی برای تهیه مدارک مورد نیاز داشته باشند.
– فولدربندی ارسال مدارک: جهت ایجاد نظم در ارسال مدارک، لطفاً مدارک و مستندات خواسته شده را در فولدربندی ارائه شده قرار داده و ارسال فرمایید.

 

فایل ارائه انجمن ساتکا در اینداست سولار گلستان